Äntligen på väg

Vid tjugo i nio i morse, när jag pratade med Ray i telefon var samtliga resenärer på Visby flygplats.
 
Några timmar senare la Thomas ut en bild från Arlanda där de hunnit äta lunch innan det var dags för  flighten ner till Dubai. Enligt Arlandas info http://www.swedavia.se/arlanda/flyginformation/avgangar/ startade de 10 minuter efter utsatt tid.
 
Just nu när jag sitter hemma på Gotland och skriver detta befinner de sig i luftrummet över Irak och passerar Bagdad. Den infon har jag hämtat från www.flightradar24.com Här kan man söka all världens flighter vilket i sig är intressant men ni kan söka på deras flight som heter EK158 eller UAE158. Lite spännande att "flyga med" dem så här.
 
//Susanne
 
 
 
1 Ankan Schandl:

skriven

Hello Dreamteam!
Då är ni äntligen på väg, tjohooo!!!
Underbart att vi har kunnat följa era förberedelser här på bloggen, ser verkligen fram emot resten. Även fast jag inte är med på plats tillsammans med er som var planerat från början så är jag det i mitt hjärta, hela tiden.
Önskar er alla en toppenresa och stort lycka till på era APL-platser. Ni är så coola som utmanar er själv och det kommer förmodligen bli ert livs äventyr.

Många kramar/Anki Schandl

Kommentera här: